Kodowanie i zabawa – Python i StarCtraft2 (10-13 lat)

1_F1oFCwu6_4ork7pWE__IIg

Wyjątkowe zajęcia, które łączą w sobie programowanie tekstowe w popularnym języku Python oraz ulubione przez programistów gry strategiczno-ekonomiczne.
W tym roku szkolnym oprócz podstawowego Pythona w najnowszej wersji, będziemy korzystać z PyCharm oraz CodeCombat, co ułatwi i umili naukę kodowania.

Każdą lekcję zaczynamy od partyjki w StarCraft2, który jest najbardziej skomplikowaną grą eSportową. Rozgrywka polega na osiągnięciu przewagi ekonomicznej nad przeciwnikiem oraz zastosowaniu strategii, która pozwoli go pokonać. Rozgrywka trwa od 10 do 30 minut i ma za zadanie pobudzić uczniów do szybkiego myślenia, zarazić pasją do gier strategiczno-ekonomicznych oraz… rozruszać szare komórki!

Resztę lekcji przeznaczamy na kodowanie w języku Python, ale uczymy się też innych narzędzi których znajomość może być przydatna przy tworzeniu gier i aplikacji. Pokazujemy, jak skutecznie i szybko korzystać z przeglądarek internetowych oraz wydajnie obsługiwać komputer.

Dbamy, aby pierwsze kroki w programowaniu były przyjemnym i ciekawym doświadczeniem, które zachęci Młodych Hakerów do rozwijania ich pasji. Podsumowując, zapraszamy na zajęcia, na których panuje wspaniała atmosfera i uczymy przez dobrą zabawę. Wszystkie narzędzia i aplikacje z których korzystamy są darmowe, dlatego wedle uznania, uczniowie mogą doskonalić swoje umiejętności w domu.

Grupa wiekowa: 10 – 13 lat.